Självklart ska allt du handlar av oss på Lilla Eko vara helt och fungera som det ska. En reklamation kan göras om produkten t ex är felaktig, trasig eller har fått en transportskada.
Vid reklamation står Lilla Eko för eventuell returfrakt.
Vill du reklamera något du har köpt? Följ instruktionerna nedan.
- Fyll i formuläret nedan. Det är viktigt att du fyller i alla fält.
- Vi kontaktar dig per mejl med vidare instruktioner. Vi kommer dock med största sannolikhet be dig skicka bilder och/eller video på felet så förbered gärna det.
- Vid godkänd reklamation kan du välja mellan att få pengarna tillbaka, få tillgodokvitto eller att byta mot en ny vara med samma pris.
Om reklamationen är på ett fel på en produkt från ett svenskt märke så är det vanligt att märket tar över kontakten och löser reklamationen för kunden. Gäller det ett svenskt märke kan du redan i formuläret ange om det är ok att vi lämnar vidare kundinformationen till dem. På så sätt blir det en snabbare hantering.
Gäller det istället en retur klickar du istället här.